De relaties van J. Heemskerk Export bevinden zich door heel Europa. Zij plaatsen hun orders elektronisch of sturen hun bestellingen per fax. Via een expediteur zorgen wij ervoor dat alle bestellingen altijd op het afgesproken tijdstip worden afgeleverd.

Veel relaties bestellen rechtstreeks via ons internetbestelsysteem. Dat betekent dat zij hun orders plaatsen op het tijdstip dat hén schikt. Vlak voor aanvang van de veilingen coördineren wij de bestellingen, zodat ons inkoopteam weet wat er ingekocht dient te worden.

Ons geautomatiseerde, logistieke en administratieve proces stelt ons in staat de orders van onze relaties optimaal te verwerken. De kwaliteit van onze service houden wij hierbij goed in het oog.

Maar vooral met hart voor onze bloemen!

Maar vooral met hart voor onze bloemen!